Een update!

17 april 2022 - Koh Samui, Thailand

Onze backpacks staan nu geparkeerd op een kleine hotel kamer in Ko Samui. Dit is een eiland waar we ons de komende dagen wel gaan vermaken. We hebben een zwembad, strand op 150 m en een eigen badkamer! Wat wil je nog meer? Het is hier ook een stuk minder heet ten opzichte van Bangkok (het is hier 31 graden). We zijn in Bangkok gestart op 14 april en na onze negatieve corona test mochten we de kamer verlaten. Als we Bangkok in 1 woord moeten omschrijven: HEET! Het was 37/38 graden en dat voelt ongeveer alsof je de hele dag een elektrisch kacheltje op de hardste stand op jezelf gericht hebt. Afkoelen gaat bijna niet, ook omdat je buiten en binnen verplicht een mondkapje op moet. Dus de twee dagen Bangkok hebben we zo ongeveer doorgebracht door van overdekt winkelcentrum (met airco) naar overdekt winkelcentrum (met airco) te lopen. Tussendoor nog naar een groot park waar ze Watervaranen hebben (Thomas blij) en daarna weer snel naar de airco (Janine blij). Sightseeing is met deze temperatuur en de knallende zon (voor ons) bijna niet mogelijk. Wel nog even op een hoge rooftop bar geweest om een biertje te drinken, zodat we vanuit de hoogte de zonsondergang konden zien en uitzicht over heel Bangkok hadden.

Bangkok viel ons qua drukte overigens mee. Heel vriendelijke mensen en je kunt zien dat de stad modern is, qua architectuur en ook vooruitstrevend in technologie, wat we vooral in de winkelcentra zagen (waar we natuurlijk veel relatief veel tijd hebben doorgebracht.... 😉). Al met al blij dat we uit de hitte van de stad weg zijn!

1. Karin:
    17 april 2022
    Wow super mooi♥️ geniet ervan saampjes!
  2. Karen:
    18 april 2022
    Ha ha, wat kun je genieten van zo'n stomme airco, hè?! Heerlijke foto aan het strand, geniet van het eiland!
  3. Hester Schipper:
    22 april 2022
    Ook blij om dit verhaal te lezen :)! Wat een hitte en wat genieten!